Akční vozy

Předváděcí vozy

Skladové vozy

Ojeté vozy

Nová Škoda Octavia již od 334 900 Kč


Nová ŠKODA Octavia: Třída sama pro sebe - JIŽ OD 334 900 Kč

Objednejte si testovací jízdu s novou generací vozu ŠKODA Octavia a vyhrajte jedinečný zážitek.

Jste firma, podnikatel a máte alespoň 2 firemní vozy?
Zapůjčíme vám Octavii na 2 dny zdarma.

 

Výrazný, sebevědomý a nadčasově elegantní design

Příď vozu vyzařuje suverenitu a sebevědomí, což podporuje i zdůraznění horizontálních linií a nové umístění loga. Z bočního pohledu nová ŠKODA Octavia získala na dynamičnosti. Vysoko umístěná ostrá Tornádo linie automobil opticky prodlužuje a v kombinaci s dynamickým tvarem střechy evokuje siluetu kupé. Novým identifikačním prvkem značky je stoupající dynamická linie oken v zadních dveřích, takzvaná "ploutev". Tento malý, ale o to efektnější designový detail hraje důležitou roli v kinetickém vyznění vozu: vyzařuje sílu a udává směr.

Preciznost, hodnotnost a dokonalé proporce jsou patrné i ze zádě vozu. Pro značku ŠKODA typická grafika zadních svítilen s výraznou konturou ve tvaru písmene C nyní připomíná krystalický výbrus, odkaz na řemeslné umění českých sklářů. Zcela nově uspořádali designéři značky ŠKODA také interiér nové generace modelu Octavia. Přehlednost, elegance a prostornost nyní získaly hodnotnější a modernější podobu.
Základní verze stojí 334 900 Kč a to znamená, že je v historii nejlevnějším modelem uváděným na trh. Za aktuálních 335 tisíc dostane zákazník nejslabší benzinový motor 1,2 TSi o výkonu 63 kilowatt, který u dnes prodávané octavie chybí. Ta je k mání s nejslabším motorem o výkonu 77 kilowatt a stojí 339 tisíc. Srovnatelná nová octavia s motorem 1,2 TSi o výkonu 77 kilowatt bude stát 365 tisíc korun, tedy o pětadvacet tisíc více.
"Zákazník ovšem dostává nejmodernější techniku," říká mluvčí Škoda Auto Vítězslav Pelc. Nejlevnější diesel s motorem 1,6 TDI bude za 425 tisíc, přičemž dává smysl k uvedeným cenám připočítat deset tisíc za výbavu obsahující klimatizaci. Ceník nejdražší verze krátké octavie končí na 640 tisíc Kč, kombi bude teprve představeno.
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Moderní technologie

Poprvé bude vůz značky ŠKODA vybaven adaptivním tempomatem Adaptive Cruise Assistant (ACA). Nový asistent dálkových světel Intelligent Light Assistant umožňuje automatické zapínání a vypínání dálkových světel a zlepšuje tak komfort a bezpečnost v silničním provozu. Parkovací asistent Automatic Parking Assistant pomáhá při parkování do řady podélně stojících vozidel, nebo mezi vozy zaparkované příčně. U značky ŠKODA bude také poprvé nabídnuto rozpoznání dopravních značek v paketu Traveller Assistant. S volbou jízdního režimu Driving Mode Selection může řidič stiskem tlačítka změnit nastavení řídicích jednotek a přizpůsobit tak chování vozu. Novinkou v řadě Octavia je elektricky ovládaná panoramatická střecha, která dále zvyšuje komfort na palubě. Nechybí ani bezklíčový systém odemykání a startování KESSY (Keyless-Entry-Start-and-Exit-System).

Výkonné motory s nízkou spotřebou a hodnotami emisí CO2

V provedení GreenLine (1,6 TDI/81 kW) dosahuje nová Octavia hodnoty emisí CO2 pouhých 89 g/km, což odpovídá spotřebě jen 3,4 litry nafty na 100 km. Celkem jsou k dispozici čtyři benzinové motory TSI a čtyři naftové jednotky TDI se vstřikováním common rail. Později se počítá s nasazením pohonu na stlačený zemní plyn (CNG). S výjimkou základní benzinové a naftové motorizace jsou všechny agregáty k dispozici ve variantě Green tec se systémem Start-Stop a rekuperací.

Motorová paleta pokrývá škálu od základní jednotky 1,2 TSI/63 kW až po špičkovou motorizaci 1,8 TSI/132 kW. Spřaženy jsou s moderními ručně řazenými převodovkami, nebo dvouspojkovými ústrojími DSG. Plánována je navíc jak verze s pohonem všech kol, tak sportovně laděná ŠKODA Octavia RS.

Nové asistenční systémy

Nová Octavia se může pochlubit rozsáhlou nabídkou moderních bezpečnostních systémů:

• Front Assistant s funkcí nouzového brzdění,
• Lane Assistant udržující vůz v jízdním pruhu,
• multikolizní brzdu s automatickým zásahem brzd při nehodě,
• Crew Protect Assistant připravující prostor posádky
na potenciální nehodu,
• Driver Activity Assistant rozpoznávající únavu řidiče
• nebo aktivní kapotu pro ochranu chodců.

Tyto systémy pomáhají zabraňovat nehodám a zmírňovat jejich dopady na posádku a ostatní účastníky silničního provozu.

Rádia a navigační systémy nové generace

Poprvé se ve voze mladoboleslavské značky u vybraných systémů setkáme s dotykovou obrazovkou se senzorem přiblížení či vícedotykovým ovládáním, mimo jiné s možností zvětšení/zmenšení měřítka mapy pomocí intuitivního gesta dvěma prsty. Skvělý poslech nabízí nový Sound System CANTON, podpořený nově navrženým odhlučněním kabiny vozu.

„Simply Clever" řešení

Nové jsou vyjímatelné Cargo elementy do zavazadlového prostoru, jejichž pomocí lze bezpečně uchytit předměty na podlaze. Za zadními opěradly je prostor pro plato zavazadlového prostoru. Vůbec poprvé je na podlaze zavazadlového prostoru modelu Octavia oboustranný koberec. Hrdlo palivové nádrže má funkci ochrany proti natankování špatného paliva, v jeho víčku je integrovaná škrabka na led. Výstražná vesta má své místo v držáku pod sedadlem řidiče. Ve výplni dveří se nachází vyjímatelný koš na odpadky. Držák multimediálních přístrojů nabízí místo pro iPod, mobilní telefon apod.


Základní verze stojí 334 900 Kč a to znamená, že je v historii nejlevnějším modelem uváděným na trh. Za aktuálních 335 tisíc dostane zákazník nejslabší benzinový motor 1,2 TSi o výkonu 63 kilowatt, který u dnes prodávané octavie chybí. Ta je k mání s nejslabším motorem o výkonu 77 kilowatt a stojí 339 tisíc. Srovnatelná nová octavia s motorem 1,2 TSi o výkonu 77 kilowatt bude stát 365 tisíc korun, tedy o pětadvacet tisíc více.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/cena-nova-skoda-octavia-07v-/automoto.aspx?c=A130106_233117_automoto_fdv


Základní verze stojí 334 900 Kč a to znamená, že je v historii nejlevnějším modelem uváděným na trh. Za aktuálních 335 tisíc dostane zákazník nejslabší benzinový motor 1,2 TSi o výkonu 63 kilowatt, který u dnes prodávané octavie chybí. Ta je k mání s nejslabším motorem o výkonu 77 kilowatt a stojí 339 tisíc. Srovnatelná nová octavia s motorem 1,2 TSi o výkonu 77 kilowatt bude stát 365 tisíc korun, tedy o pětadvacet tisíc více.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/cena-nova-skoda-octavia-07v-/automoto.aspx?c=A130106_233117_automoto_fdv


Základní verze stojí 334 900 Kč a to znamená, že je v historii nejlevnějším modelem uváděným na trh. Za aktuálních 335 tisíc dostane zákazník nejslabší benzinový motor 1,2 TSi o výkonu 63 kilowatt, který u dnes prodávané octavie chybí. Ta je k mání s nejslabším motorem o výkonu 77 kilowatt a stojí 339 tisíc. Srovnatelná nová octavia s motorem 1,2 TSi o výkonu 77 kilowatt bude stát 365 tisíc korun, tedy o pětadvacet tisíc více.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/cena-nova-skoda-octavia-07v-/automoto.aspx?c=A130106_233117_automoto_fdv

KONTAKTUJTE NÁŠ PRODEJNÍ TÝM

...................................................................................................................................................................................................................................


Základní verze stojí 334 900 Kč a to znamená, že je v historii nejlevnějším modelem uváděným na trh. Za aktuálních 335 tisíc dostane zákazník nejslabší benzinový motor 1,2 TSi o výkonu 63 kilowatt, který u dnes prodávané octavie chybí. Ta je k mání s nejslabším motorem o výkonu 77 kilowatt a stojí 339 tisíc. Srovnatelná nová octavia s motorem 1,2 TSi o výkonu 77 kilowatt bude stát 365 tisíc korun, tedy o pětadvacet tisíc více.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/cena-nova-skoda-octavia-07v-/automoto.aspx?c=A130106_233117_automoto_fdv


Zpět do archivu